Friday, January 12, 2018

Sastria Hotel Sungai Petani, Kedah.

Sastria Hotel Sungai Petani,Kedah.

"Permulaan hari yang baik harus dimulakan dengan pilihan yang baik.

Melancong? Bekerja? Jika anda ingin melakukan 2 perkara ini di Sungai Petani , mestilah dimulakan dengan memilih tempat penginapan yang selesa dan harga yang berpatutan. Hari ini , kami ingin mempromosikan salah sebuah hotel bajet di Sungai Petani yang bernama #HOTELSASTRIA. Pernah dengar dengan nama hotel ini atau anda langsung tidak mengetahui tentangnya? Baiklah , kami dengan niat yang ikhlas ingin menceritakan serba sedikit tentang hotel ini bagi pembaca yang tidak mengenalinya. 


#SastriaHotel terletak di No.28, Jalan Pahlawan, Taman Lagenda Indah , 08000 Sungai Petani , Kedah Darul Aman. Walaupun hotel ini nampak kecil berbanding hotel-hotel yang lain , tapi kami berjanji akan memberikan servis yang terbaik kepada pelanggan. Hotel-hotel mewah mungkin menjadi pilihan utama namun kadang-kala servis yang diberikan tidak berbaloi dengan jumlah yang kita keluarkan. Tidakkah itu merugikan wang anda sendiri? Di sini , kami ingin sarankan Hotel Sastria yang murah tetapi mempunyai servis yang A+. Insyallah.

Sastriahotel menjadi pilihan pertama kepada pelancong kerana senang dan dekat dengan tempat makan. Hotel ini bersebelahan dengan sebuah Restoran #Hotmas yang sangat terkenal di Sungai Petani. Restoran ini mempunyai pelbagai makanan lazat seperti Chicken Chop , Grilled Chicken With Black Paper ,Lamb Chop, Nasi Goreng USA , Bihun Singapore dan banyak lagi. Pelbagai pilihan gerai makanan juga ada, berhadapan dengan Sastriahotel hanya walking distance sahaja.

Selain itu , Sastriahotel dekat dengan pusat membeli-belah seperti #VillageMall,#Tesco,#7E dengan hanya berjarak lebih kurang 1 km sahaja.#AmanjayaMall  dan Toll Utara Sungai Petani Hanya 3km sahaja dan Juga Karnivall Water Park, Cinta Sayang Golf Club dan IKM.

Lokasi Sastriahotel yang strategik tanpa perlu menghadap kesesakan lalulintas di pusat bandar kami juga menjadi pilihan para pelancong yang hendak ke Yan/Merbok/Uitm Merbok dengan Hanya jarak perjalanan 13km tanpa perlu masuk pusat bandar dan menghadap JEM jarak perjalanan dari SastriaHotel ke UITM Merbok lebih kurang dalam 20minit sahaja.

Kami mempunyai 8 jenis bilik untuk dipilih iaitu Single , Standard Room , Standard View , Superior , Deluxe Small , Deluxe Premier , Deluxe Family dan Seminar.

JENIS BILIK DAN HARGA UNTUK SEMALAM

SINGLE = RM60 (1 PERSON)
STANDARD ROOM = RM75 (MAX. 2 PERSON)
STANDARD VIEWS = RM80 (MAX. 2 PERSON)
SUPERIOR = RM90 (MAX. 2 PERSON)
DELUXE SMALL = RM110 (MAX. 3 PERSON)
DELUXE PREMIER = RM120 (MAX. 3-4 PERSON)
DELUXE FAMILY = RM130 (MAX. 4-5 PERSON)

Terkejut dengan Harga yang kami tawarkan? Sila Hubungi kami sekarang untuk tempahan secara percuma!!Whatsap pun boleh..

"Your Comfort Is Our Concern"


#hotelbudgetsungaipetani,#hotelsungaipetani,#hotelsungaipetanikedah,#hotelkedah,#sungaipetanihotel,#budgethotelsungaipetani.

5 comments:

sastria said...

Mai la singgah sastria hotel

Anonymous said...

Sastria hotel terbaik

Anonymous said...

InsyaAllah

Unknown said...

Terima Kasih

Unknown said...

jemput la ke website kami www.sastriahotel.com.my utk maklumat detail